گروه کارشناسان باتجربه هلدینگ،دانش و تجارب خود را بر اساس مهمترین نیازها در اختیار مشتریان قرار می دهند.
ایزو 9001 یک استاندارد بینالمللی مدیریت کیفیت است که توسط سازمان بینالمللی استاندارد تنظیم شده است. این استاندارد مجموعهای از الزامات برای یک سیستم مدیریت کیفیت (QMS) است که یک سازمان باید رعایت کند تا ارتقاء عملکرد و رضایت مشتری را تضمین کند. از ویژگیهای اصلی ایزو 9001 میتوان به مشتریمحوری (تمرکز اصلی بر نیازها و انتظارات مشتریان)، رهبری، مشارکت کارکنان (کارکنان در تمام سطوح باید درگیر و متعهد به سیستم کیفیت باشند)، فرآیندمحوری (سازمان باید فرآیندهای خود را شناسایی، مدیریت و بهبود دهد)، بهبود مستمر، تصمیمگیری مبتنی بر شواهد (تصمیمگیری باید بر اساس تحلیل دادهها و اطلاعات باشد) و مدیریت ارتباطات اشاره کرد.
1. مهمترین مزیت ایزو 9001 تحت کنترل داشتن سیستم مدیریت شرکت هست.
2. این استاندارد به سازمانها کمک میکند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشیده و کیفیت محصولات و خدمات خود را ارتقاء دهند.
3. با اعمال این استاندارد، سازمانها میتوانند بهبود مستمر را ترویج داده و بهینهسازی هزینهها را دنبال کنند
4. همچنین، ایزو 9001 میتواند به سازمانها کمک کند تا اعتبار و اعتماد مشتریان خود را افزایش دهند و به بازارهای جدید و بینالمللی وارد شوند.
5. این استاندارد همچنین میتواند بهبود روابط با تأمینکنندگان و بهبود عملکرد کلی سازمان را تسهیل کند.
1. ارزیابی و بررسی فرآیندها و سیستمهای داخلی شرکت به منظور اطمینان از اینکه آنها با الزامات استاندارد ایزو 9001 سازگار هستند.
2. ارائه دورههای آموزشی در زمینه استاندارد ایزو 9001 به کارکنان شرکت به منظور آمادهسازی آنها برای پیادهسازی و حفظ استاندارد.
3. ارائه مشاوره در زمینههای مختلف مانند طراحی سیستم مدیریت کیفیت، اجرای الزامات استاندارد، بهبود مستمر و بهبود عملکرد کلی سازمان.
4. ارائه خدمات ممیزی ارزیابی مستقل به منظور تأیید پیادهسازی صحیح و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9001.
5. سازماندهي و برنامهريزي براي اجراي ممیزی داخلی
6. آموزش جهت آشنائي مديران و كارشناسان كارفرما با استاندارد ایزو 9001
7. تهیه و یا بازبینی کلیه فرآیندهای سازمانی و مهندسی مجدد فرآیندها
8. تهیه یا بازبینی ساختار سازمانی با کمک مدیران ارشد سازمان
9. ممیزی ارزیابی و در صورت نیاز تجديد نظر در روشها و دستورالعملها
ایزو 9001 یک استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت کیفیت است که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تدوین شده است. این استاندارد به سازمانها کمک میکند تا فرآیندها و روشهای خود را برای تولید محصولات و ارائه خدمات با کیفیت بالا سازماندهی و بهبود بخشند. ایزو 9001 کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارد و به افزایش رضایت مشتریان، بهبود عملکرد و بهرهوری سازمانی کمک میکند.
ایزو 9001 قابل اجرا برای هر سازمانی است، از جمله تولیدی، خدماتی، دولتی و غیرانتفاعی. این استاندارد بدون توجه به اندازه، نوع فعالیت یا بخش، قابل پیاده سازی است. هر سازمانی که به دنبال بهبود سیستم مدیریت کیفیت خود است، میتواند از این استاندارد بهره ببرد.
برای پیاده سازی ایزو 9001 معمولاً مراحل زیر طی میشود:
برای دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید
هلدینگ کاسپین در زمینه آموزش، مشاوره و خدمات فنی و مهندسی از سال 1389 به صورت رسمی فعالیت میکند.
تهران ، خیابان ستارخان ، جنب پل ستارخان ، خیابان حاجی پور امیر ، روبروی کوچه گلاره، پلاک1 ، واحد 3
ایمیل: info@caspianec.ir