آموزش و مشاوره تضمینی!

جستجو کردن

15 نکته برای جذب فراوانی مالی

قصد داریم در سلسله مقالاتی با عنوان پله پله از توانایی مالی تا فراوانی مالی ، مراحل مختلف رشد مالی را خدمتتان ارائه دهیم.

با ما همراه باشید…

جهت مشاهده مقالات کلیک کنید.


تجلی فراوانی مالی آسان تر از آن است که فکر می کنید. انجام موفقیت آمیز وفور مالی و دستیابی به چشم انداز ایده آل به 2 مورد خلاصه می شود. اول اینکه تمام باورهای گذشته خود را در مورد پول پاک کنید. ثانیاً ، جذب فراوانی مالی نیاز به اقدام دارد. در مورد مسائل درست فکر کنید. سپس به روش صحیح اقدام کنید.

وفور مالی چیست؟

اول از همه ، فراوانی مالی بر نتایج مطلوب احتمالی برای وضعیت مالی شما متمرکز است. و این به شما امکان می دهد تا به هر راهی که منجر به این نتایج می شود ، مسلط باشید. علاوه بر این ، فراوانی مالی منجر به داشتن بیش از حد کافی پول می شود. از کمیابی اجتناب کنید. و سبک زندگی فراوانی داشته باشید. در نهایت ، فراوانی مالی مستلزم ایجاد توازن در موفقیت شما در جمع آوری ثروت مالی است. بنابراین ، داشتن حس سخاوتمندی قوی نسبت به دیگران بسیار مهم است. این معنای فراوان مالی را در ذهن داشته باشید.


مقاله پیشنهادی : 12 نکته برای دستیابی به آزادی مالی


اکنون لیست 15 نکته برای افزایش فراوانی مالی را بررسی می کنیم.

1. فراوانی مالی با سپاسگزار بودن شروع می شود

اول از همه ، به خاطر داشته های خود قدردان باشید. علاوه بر این ، روی محدودیت ها و محدودیت های خود متمرکز نشوید. این ها در مورد داشتن نگرش مثبت است. بدون نگرش مثبت ، راههای شما برای یافتن فراوانی بسیار کاهش می یابد.

 2. به پول احترام بگذارید و هدفمند باشید

زیرا ما در جامعه ای زندگی می کنیم که داشتن پول اغلب اهریمن است. هرگونه فکر منفی در مورد پول را حذف کنید. چند بار از در دولت “افزایش مالیات بر درآمد ” را شنیده اید؟ این به چه معناست؟ اینکه افراد پول دار حریص هستند و سهم عادلانه خود را نمی پردازند. باور کنید که پول خوب است. این گریس است که موتور اقتصاد جهانی را اداره می کند. همین اقتصاد ابزاری است در مسیر شما برای دستیابی به وفور پول. بنابراین ، احترام لازم را برای پول قائل شوید. اگر دیگران می دانند چگونه فراوانی مالی جذب کنند ، شما نیز می توانید. کسانی که ثروت زیادی ایجاد می کنند بد نیستند. افرادی که از نظر منابع مالی ضعیف هستند کمتر از شما نیستند.

3. درباره پول آگاه و عمدی باشید

اظهارات میلیونی پول باید بخشی از ناخودآگاه شما باشد. قسمتی از تار و پود وجود شما. با وقت خود عبارت قدیمی “زمان پول است” را به خاطر بسپارید. شما وقت خود را چگونه میگذرانید؟ لطفاً ، هرگز آن را هدر ندهید. و این بدان معنا نیست که 24 ساعته و 7 روز کار کنید. اطمینان حاصل کنید که در زمان خود مولد باشید. در کار خود کارآمد باشید و برای پیشرفت شخصی وقت بگذارید. اوقات فراغت خود را به حداکثر برسانید. وقتی زمان کار کردن فرا رسید ، از آنها حداکثر استفاده را ببرید. بین وقت و درآمد معادله برقرار کنید.

هنگام خرج کردن پول آگاه باشید و کارهای ساده را قبل از هزینه کردن انجام دهید. مانند خریدهای مقایسه ای. تا جایی که می توانید پول ذخیره کنید. از همین امروز صرفه جویی در پول را شروع کنید. هرچه می خواهید ، یک هفته صبر کنید تا خرید کنید. و ببینید آیا این میل کم شده است یا خیر. تعیین کنید که در زندگی برای چه چیزی ارزش قائل هستید. و برای آن پول خرج کنید ، سپس بقیه را حذف کنید. مهمتر از همه ، آگاهانه و عمدی در مورد اینکه کجا ، چگونه و برای چه چیزی پول خرج می کنید.

 4. بهانه جویی را متوقف کنید

چند تعریف برای بهانه وجود دارد. نقل قولی از کتاب میلیونرهای روز: “بهانه ، پوست دروغی است که با دلیل بسته شده است.” یا ، “بهانه دروغی است که به عنوان توضیح پوشیده شده است”.  اکنون می دانید که بهانه چیست. ساخت آنها را متوقف کنید. این بدان معنا نیست که ما هرگز اشتباه نمی کنیم. قطعا نه. همه اشتباهات زیادی داریم فقط با خود صادق باشید. وقتی اشتباهی را مرتکب می شوید ، بپذیرید و از آنها درس بگیرید. و هرگز بهانه نیاورید.

5. با وفور مالی عمل کنید

طوری رفتار کنید که انگار پول زیادی دارید. لباس بپوشید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید. سر خود را بالا بگیرید و قدم بزنید.  چرا این مهم است؟ زیرا احساسات شما اغلب به دنبال اعمال شما خواهد بود. ما همیشه نمی توانیم احساسات خود را کنترل کنیم. اما ما همیشه می توانیم اعمال خود را کنترل کنیم. بنابراین ، طوری رفتار کنید که انگار پول زیادی دارید و خوش شانسی ممکن است به زودی شما را پیدا کند.

 6. یک چشم انداز برای فراوانی مالی تنظیم کنید

آیا هنگام سفر ، مقصدی را در نظر دارید؟  تعداد کمی از ما سوار اتومبیل خود می شویم بدون اینکه تصور روشنی از محل مورد نظر خود داشته باشیم. دانستن نحوه جذب فراوانی مالی نیز تفاوتی ندارد. ایده خوبی درباره آنچه می خواهید تبدیل شوید ایجاد کنید.  وقتی به آن برسید زندگی شما چگونه خواهد بود. از خودت بپرس: چه نوع شغلی خواهم داشت؟  کجا زندگی خواهم کرد؟ شریک زندگی من چگونه خواهد بود؟ دوستان من چه خواهند کرد؟ چقدر پول خواهم داشت؟ در وضعیت آینده خود برای چه چیزی ارزش قائل هستم؟

سفر خود را به سوی فراوانی پول با در نظر گرفتن مقصدی آغاز کنید. بزرگ فکر کنید و باور کنید. اگر بتوانید تصور کنید ، می توانید به آن برسید. هنگام ایجاد چشم انداز ، فقط محدود به افکار خود هستید. بنابراین ، چشم انداز خود را به یک داستان بی حد و حصر در مورد دستیابی به مقدار زیادی پول و ثروت تبدیل کنید.

7. برای دستیابی به چشم انداز خود برنامه ریزی کنید

با در نظر داشتن چشم انداز خود ، یک برنامه عملی مکتوب ایجاد کنید. به این فکر کنید که چگونه به چشم انداز خود دست خواهید یافت. مراحل دقیق شما چیست؟ داشتن برنامه یعنی مراحل دقیق مورد نیاز برای دستیابی به چشم انداز شما مهم است. برنامه را به مراحل کوچک تقسیم کنید. اهداف مالی هوشمند را به روش صحیح تعیین کنید.  پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. هنگامی که گامی در برنامه برداشتید یا به یکی از اهدافی که برای خود تعیین کرده اید رسیدید، موفقیت خود را جشن بگیرید.

داشتن چشم انداز برای تجلی فراوانی مالی و برنامه ای برای دستیابی به آن چه چیزی را محقق می کند؟ یک چشم انداز و برنامه خوب ، افکار ، تصمیمات و اقدامات روزانه شما را هدایت می کند. دیگر نیازی به حرکت در روزها و هفته ها نیست. فقط امیدوار باشید که فراوانی پول یا یک بلیط خوش شانس به جیب شما راه پیدا کند.

 

15 نکته برای جذب فراوانی مالی/چشم انداز

 

8. ایجاد یک مانترا برای وفور مالی

اول از همه ، یک مانترا فقط یک عبارت است که شما مکرراً تکرار می کنید. علاوه بر این ، شما باید یک مانترا برای امور مالی خود توسعه دهید و به کار ببرید. شعار من برای وفور مالی مدیتیشن فراوانی مالیبه عنوان مثال. در روزهای جوانی ام میل شدیدی به پول فراوان داشتم. با گذشت زمان ، من تأییدات فراوانی مالی را به کار گرفتم. و من یک مانترا ایجاد کردم.

اعتقاد بر این است که هر چیزی که پادشاه میداس لمس کرد تبدیل به طلا شد. و به عبارت دیگر ، به معنای داشتن توانایی غیرمعمول در کسب درآمد بدون توجه به کاری که انجام می دهید. من اغلب این مانترا را برای فراوانی مالی به خودم می گفتم. و من به این باور رسیدم که هر چیزی را که لمس کنم تلاشی سودآور خواهد بود. به عنوان مثال ، خانه ای که خریدم از نظر ارزش بسیار خواهد بود.

علاوه بر این ، شغل بعدی که بر عهده گرفتم یک شغل پردرآمد خواهد بود. سرانجام ، سرمایه گذاری بعدی که انجام می دهم سود زیادی خواهد داشت. و با گذشت زمان ، همه چیز به طلا تبدیل نشد. نه مطمئناً نه. اما با هر موفقیت کوچک. که بسیار بیشتر از اشتباهات و شکست ها بود. من باور داشتم که لمس میداس را دارم. این قدرت خودگویی مثبت در عمل است. دستورالعمل شما برای فراوانی مالی چیست؟ بنابراین ، در مورد آن فکر کنید. شعار شما برای مدیتیشن فراوانی مالی چیست؟ همین امروز شعار پول خود را ایجاد کنید و اغلب آن را تکرار کنید. این در مورد ایجاد تصاویر فراوان مالی قدرتمند در ذهن شما است.

9. موفق باشید و فرصت را جذب کنید

وقتی صحبت از جذب فرصت ها و شانس پول می شود ، داشتن چشم انداز ، برنامه و اهداف نیمی از راه است. مهمتر از همه ، ایجاد اقبال خوب بخشی از دانستن نحوه جذب فراوانی مالی است. شانس را در کنار خود قرار دهید. نحوه انجام این کار به این صورت است: اول از همه ، اقدامات جسورانه و  مداوم انجام دهید. اقداماتی را انجام دهید که با برنامه و اهداف شما مطابقت داشته باشد و از چشم انداز فراوانی شما پشتیبانی کند. علاوه بر این ، از آنچه در اطراف شما می گذرد آگاه باشید. (این یکی دیگر از کاربردهای نکته 3 است: آگاهی و عمدی.)

اگر می خواهید “حس ششم” خود را. “GPS” داخلی خود را توسعه دهید تا در زمان مناسب در مکان مناسب قرار بگیرید. به دنبال تغییر باشید و آن را بپذیرید. تغییر فرصت ها را ایجاد می کند. بنابراین ، حس ششم خود را تقویت کنید. تلاش را شروع کنید تا به جایی که قراره برسید.

10. از قدرت اشیاء برای وفور مالی استفاده کنید

از فنگ شویی برای ایجاد مقدار زیادی پول استفاده کنید. این یک فلسفه متافیزیکی چینی است که هماهنگی را با محیط ایجاد می کند. اگر برای فنگ شویی خوب تلاش کنید می توانید ثروت و پول برای شما به ارمغان بیاورید. علاوه بر این ، به شما کمک می کند تا ثروت و ثروت خود را جستجو کنید.

انرژی مثبت را به محیط اطراف خود منتقل کنید. از گیاهان برای خانه و محیط کار خود استفاده کنید. گیاهان راهی آسان برای جذب فراوانی مالی به خانه شما هستند. گیاهان سبز سالم و شکوفه دار با برگهای پهن بهتر است. همچنین ، یک نوع گیاه خاص باید در نظر گرفته شود. در فنگ شویی برای ثروت گفته می شود که نمایش سکه یا ارز کاغذی روی پارچه قرمز یک عمل خوب است. تصور می شود که سکه های روی پارچه قرمز توانایی تمرکز شما را افزایش می دهد. برای بهبود وضعیت مالی خود انرژی بگذارید.

11. برای وفور مالی پول خود را منظم نگه دارید

یک فضای اختصاصی داشته باشید که در آن به کسب و کار ، حرفه ، پول و سرمایه گذاری خود فکر کنید. این معمولاً یک دفتر کار خانگی است. وقتی کمی اوقات فراغت دارید. کارتهای نقدی و اعتباری خود را در کیف پول یا کیف خود مرتب کنید. امور مالی خود را ساده کرده و تعداد حساب هایی که به صورت آنلاین نگهداری می کنید را به حداقل برسانید. وضعیت پولی فعلی خود را ارزیابی کنید. حقایق مالی خود را جمع آوری کنید. ارزش خالص خود را بدانید. آیا سرمایه گذاری دارید؟ سپس ، آنها چه هستند و آیا آنها سرمایه گذاری مناسبی برای مرحله زندگی شما هستند. ما از سرمایه شخصی برای مدیریت همه امور مالی و دستیابی به چشم انداز خود استفاده می کنیم.

 

15 نکته برای جذب فراوانی مالی/ چشم انداز

 

12. ایجاد عادات غنی

تأیید فراوانی مالی به عادت های خوب نیاز دارد. و افراد دارای پول عادات مالی خوبی دارند. این با نکته شماره 5 دست به دست می شود. طوری رفتار کنید که انگار پول دارید. بودجه ماهانه را حفظ کنید. بودجه ای ماهانه تنظیم کنید و هزینه های خود را پیگیری کنید. زیرا داشتن بودجه بسیار مهم است. تحقیقات نشان می دهد که همه میلیونرها بودجه ای ماهانه دارند. لازم نیست پیچیده باشد مداد و کاغذ کافی است. هنگام تهیه بودجه ، هزینه ها نباید بیش از درآمد باشد. به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد باشید.

ایجاد صندوق اضطراری نقدی یکی از اهداف مالی کوتاه مدت خوب است. یک قانون کلی این است که 3-6 ماه از هزینه های زندگی خود را پس انداز کرده و کنار بگذارید.  این پول را در حساب پس انداز بدون ریسک با بهره بالا کنار بگذارید. سپس ، به این پول دست نزنید مگر در موارد اضطراری. بدهی را عاقلانه مدیریت کنید و هیچ بدهی جدیدی را به عهده نگیرید. با هرگونه وجه نقد اضافی ، ابتدا بدهی با بهره بالا را پرداخت کنید. به طور منظم و عاقلانه سرمایه گذاری هوشمند انجام دهید.

13. فراوانی مالی به معنای بخشیدن بیشتر از آنچه شما نیاز دارید است

یک قسمت از تجلی فراوانی مالی مستلزم ایجاد توازن در موفقیت شما در جمع آوری ثروت مالی است. با احساس بخشندگی قوی نسبت به دیگران. این ممکن است برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. برخی از گزینه ها شامل اهدا به موسسات خیریه ، کمک به همسایه یا انجام یک کار خوب است. هر کاری که از نظر شما مناسب است انجام دهید. چون داشتن پول بد نیست.

 14. ایمان داشته باشید و باور کنید که می توانید

اظهارات تأییدی رویدادهای منفی ، عقب ماندگی ها یا اشتباهات حتی زمانی اتفاق می افتد که بدانید چگونه وفور مالی را جذب کنید. بنابراین ، به نکته شماره 1 فکر کنید. به خاطر داشته های خود سپاسگزار باشید. و نگرش مثبت داشته باشید. به هر حال ، خودتان را باور کنید. به چشم انداز و برنامه خود برای ثروت ایمان داشته باشید. و آنچه شما سعی می کنید با پول انجام دهید. دانستن چگونگی جذب فراوانی مالی به این طرز فکر نیاز دارد. اگر باور نکنید چه کسی باور می کند؟

15. صبر را تمرین کنید

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید “صبر یک فضیلت است”. من فکر می کنم این جمله این روزها با تلفن های هوشمند و محیط کار 24 ساعته و 7 روزه به چالش کشیده می شود. اما وقتی صحبت از جذب فراوانی مالی می شود ، صبر بسیار مهم است. به عنوان مثال ، آیا ایده شما برای داشتن پول فراوان شامل میلیونر شدن است؟ پس آگاه باشید ، میانگین سن میلیونرهای تازه تولید شده 49 سال است.

سرمایه گذار مشهور وارن بافت میگوید: “امروز کسی زیر سایه نشسته است زیرا کسی مدتها قبل درخت کاشته بود” بنابراین بگذارید این چشم انداز کلی ما باشد. برای درازمدت اندیشیدن و صبر و شکیبایی را برای آشکار شدن فراوانی مالی تمرین کنید.

 

 


تهیه شده توسط تیم تولید محتوای هلدینگ کاسپین / منبع : https://dividendsdiversify.com/financial-abundance


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید