آموزش و مشاوره تضمینی!

جستجو کردن

anyLogistix ابزار شبیه سازی بهینه سازی زنجیره تامین

آخرین اخبار و مقالات

دسته بندی‌ها

برای اطلاع از جدیدترین اخبار میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید

نرم افزار anyLogistix

anyLogistix ابزار شبیه سازی بهینه سازی زنجیره تامینanyLogistix یک نرم افزار تحلیل زنجیره تأمین می باشد که امکان طراحی، بهینه سازی و آنالیز زنجیره تأمین شرکت ها را فراهم نموده است. این نرم افزار که توسط شرکت AnyLogic ساخته شده با نام اختصاری ALX نیز شناخته می شود.

زنجیره تأمین به شبکه ای از فروشندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان گفته می شود که به طور هماهنگ با یکدیگر همکاری می کنند تا یک محصول را تولید و به کاربر نهایی تحویل دهند.

این نرم افزار با ترکیب روش های بهینه سازی و تحلیلی با تکنولوژی های شبیه سازی پویا به شما اجازه می دهد تا با استفاده از مجموعه ابزارهای قدرتمند بتوانید زنجیره تأمین شرکت خود را طراحی و آنالیز کنید.

نرم افزار Anylogistix حاوی ابزارهای تحلیل و شبیه سازی دینامیک است که مدل های دقیق و تحلیل های موثری را به شما تحویل می دهد. هر شرکت دارای زنجیره تامین منحصربه فرد و خاصی می باشد.

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا زنجیره ها را به همان شکل که هستند مدلسازی کنید و قوانین و محدودیت های آن ها را به شکل دقیق توصیف نمایید. آنالیز ابهامات و ریسک ها از دیگر ویژگی های ALX می باشد و امکان تجسم و مدلسازی اسلاید زنجیره تأمین نیز در آن وجود دارد.


anyLogistix / تحلیل زنجیره تامین


بهینه سازی گام به گام برای دستیابی به نتایج مطلوب

تصور کنید شرکت شما در حال گسترش به یک بازار جدید در کشوری دیگر است و شما باید تعیین کنید که از کجا باید زنجیره تأمین خود را تطبیق دهید.

با استفاده از anyLogistix تنها با آگاهی از مراکز تقاضا ، روشهای تحلیلی را آغاز می کنید.

با این حال، این به شما امکان می دهد مکانهای جدید احتمالی انبار را با استفاده از تجزیه و تحلیل Logistics’ Greenfield و بهینه سازی شبکه تحلیلی کشف کنید.

بعد از اینکه مکان انبارها را پیدا کردید، از این داده ها برای ایجاد یک مدل شبیه سازی زنجیره تامین دقیق استفاده می کنید.

در مدل شما قوانین ایجاد سفارش ، استراتژی های موجودی ، منابع ، سیاست های حمل و نقل ، ظرفیت و غیره را در نظر می گیرید.

همه جزئیات به شما این امکان را می دهد که بهترین راه را برای سازماندهی سازمان زنجیره تامین خود تعیین کرده و نحوه عملکرد آن را کشف کنید.

با anyLogistix ، شما می توانید شبکه خود را با استفاده از روش گام به گام بهینه سازی کنید. تا نتایج هر مرحله به عنوان ورودی مرحله بعدی عمل کند.

این رویکرد سلسله مراتبی به شما این امکان را می دهد که از تکنیک های مناسب برای هر کار برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده کنید.


هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی


امکانات و ویژگی های نرم افزار anyLogistix 

برای استفاده از anyLogistix هیچ دانش برنامه نویسی لازم نیست. این نرم افزار ترکیبی از شش روش شبیه سازی قدرتمند است که به ضبط تمام جزئیات و تحلیل زنجیره تأمین کمک می کند.

روش ها را می توان به هر طریقی در یک مدل شبیه سازی استفاده کرد و ترکیب کرد. این به شما امکان می دهد جزئیات خاص هر زنجیره تأمین را ثبت کرده و نتایج بهینه سازی سریع و قابل اطمینان را بدست آورید.

دربرگیرنده محدودیت

محدودیت ها را به همان صورت توصیف کنید. وقت خود را صرف «ترجمه» آنها به فرمول نکنید.

هر رفتاری را مدل سازی کنید

هر زنجیره تأمین منحصر به فرد است و ویژگی های منحصر به فردی دارد. شبیه سازی با مدل سازی به شما امکان می دهد تا ویژگی های منحصر به فرد را در هر سطح از جزئیات ثبت کنید.

 تجزیه و تحلیل ریسک و عدم قطعیت

فناوری های شبیه سازی مدل سازی anyLogistix به شما امکان می دهد رفتارهای تصادفی شبکه خود را ثبت کنید. این به معنی ارزیابی و کاهش خطرات است.

تصورسازی

مدل شما یک جعبه سیاه نیست. داشتن انیمیشن به شما اجازه می دهد تا بصری نحوه عملکرد مدل را ببینید و به نتایج خود اعتبار دهید.

علاوه بر این ، به شما امکان می دهد بدون نیاز به تماس با تیم پشتیبانی ، مشکلات موجود در مدل را ردیابی و حل کنید.

سیاست شبکه

سفارش و حمل و نقل را خودتان تغییر دهید تا سناریوهای موجود را بررسی کنید ، حساسیت زنجیره تامین خود را نسبت به تغییرات محیط آزمایش کنید.

انعطاف پذیری نهایی

به سرعت رفتار عناصر زنجیره تامین را در anyLogistix اصلاح یا گسترش دهید یا از AnyLogic Professional برای افزودن جزئیات بیشتر به مدل استفاده کنید.

 


جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوره آموزشی طراحی، بهینه سازی و شبیه سازی زنجیره تامین با نرم افزار anyLogistix کلیک کنید

جهت بازدهی بیشتر این دوره، راهنمای دوره نرم افزار anyLogistix را مطالعه کنید.


تهیه شده توسط گروه تولید محتوای هلدینگ کاسپین | برگرفته از www.simplan.de


برای اطلاع از جدیدترین اخبار میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
0