آموزش و مشاوره تضمینی!

جستجو کردن

شروع ثبت نام دوره آموزشی طراحی، بهینه سازی و شبیه سازی زنجیره تامین با نرم افزار anyLogistix

با همکاری هلدینگ کاسپین، گروه مهندسی صنایع دانشگاه علم و فناوری مازندران و جمعی از انجمن های برتر علمی مهندسی صنایع کشور برگزار می شود:

دوره آموزشی طراحی، بهینه سازی و شبیه سازی زنجیره تامین با نرم افزار anyLogistix

📆 زمان برگزاری:
4 ، 5 ، 11 و 12 شهریور
ساعت 9 الی 13

👨‍💻 مدرسین:

– دکتر مهدی رنجبر بورانی

– دکتر هادی عبداله زاده سنگرودی

🔹 اعضای هیات علمی دانشگاه علم و فناوری مازندران

💰 هزینه دوره و لینک ثبت نام

دانشجویان دانشگاه های همکار : 200 هزارتومان

سایر دانشجویان : 250 هزار تومان

کاربر آزاد : 400 هزار تومان

 

آشنایی مختصر نرم افزار

anyLogistix یک نرم افزار تحلیل زنجیره تأمین می باشد که امکان طراحی، بهینه سازی و آنالیز زنجیره تأمین شرکت ها را فراهم نموده است. این نرم افزار که توسط شرکت AnyLogic ساخته شده با نام اختصاری ALX نیز شناخته می شود.

زنجیره تأمین به شبکه ای از فروشندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان گفته می شود که به طور هماهنگ با یکدیگر همکاری می کنند تا یک محصول را تولید و به کاربر نهایی تحویل دهند. این نرم افزار با ترکیب روش های بهینه سازی و تحلیلی با تکنولوژی های شبیه سازی پویا به شما اجازه می دهد تا با استفاده از مجموعه ابزارهای قدرتمند بتوانید زنجیره تأمین شرکت خود را طراحی و آنالیز کنید.

نرم افزار Anylogistix حاوی ابزارهای تحلیل و شبیه سازی دینامیک است که مدل های دقیق و تحلیل های موثری را به شما تحویل می دهد. هر شرکت دارای زنجیره تامین منحصربه فرد و خاصی می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا زنجیره ها را به همان شکل که هستند مدلسازی کنید و قوانین و محدودیت های آن ها را به شکل دقیق توصیف نمایید. آنالیز ابهامات و ریسک ها از دیگر ویژگی های ALX می باشد و امکان تجسم و مدلسازی اسلاید زنجیره تأمین نیز در آن وجود دارد.


در مورد این نرم افزار بیشتر بخوانید


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید


جهت بازدهی بیشتر این دوره، راهنمای دوره نرم افزار anyLogistix را مطالعه کنید.


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید