گزارش برگزاری کارگاه آموزشی crm

کارگاه آموزشی crm ( مدیریت ارتباط با مشتری ) با همکاری گروه نرم افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت و انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه های صنعتی بیرجند، نوشیروانی، الزهرا، تهران جنوب، بوئین زهرا، صنعتی کرمانشاه، باهنر کرمان، کاشان، کردستان و تدریس استاد گرانقدر مهندس شیرآقایی در روز جمعه 17 اردیبهشت برگزار گردید.

در ابتدای این کارگاه تاریخچه و مفاهیم اولیه مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه، انواع تقسیم بندی ها و مدل های crm، گامهای اجرایی، روش های ارزیابی عملکرد و شاخص های crm آموزش داده شد.

در پایان نیز جناب دکتر محمد صفری به عنوان نمونه عملی، تجربه های تیم دیجی کالا در رابطه اجرای crm را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند.

 

در پایان گزارش اسامی افرادی که گواهی حضورشان در این کارگاه داخل سایت ثبت شده اورده شده است.


هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی


 

در صورت وجود هرگونه اشکال در اسامی، موضوع را با مسئول دوره درمیان بگذارید.

هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی


اطلاعات تماس | صفحه اینستاگرام


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید