خدمات ما در راستای مدیریت زنجیره تامین

زنجیره تامین

زنجیره تأمین، عبارت است از شبکه ای از فرایندها، به ‌طور ی که هدف نهایی آنها تأمین کالاها و خدمات مشتریان بوده و در بر گیرنده‌ی تأمین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشانی است که با هم به طور هماهنگ و منسجم در جهت راضی کردن مشتریان، همکاری می‌کنند.

تیم مشاوران هلدینگ کاسپین در زمینه مشاوره های مرتبط با زنجیره تامین و ایجاد هماهنگی در بخش های مختلف زنجیره تامین کسب و کار و اموری همچون ارزیابی تامین کنندگان بر اساس شاخص ها و معیارهای شناسایی شده لازم برای کسب و کار فعالیت می کند.

همچنین مدلسازی زنجیره تامین توسط تیم متخصص این حوزه صورت می پذیرد.

زمینه های فعالیت

ارزیابی تامین کنندگان

انتخاب پيمانكار يكي از مسائل مهم مي باشد كه نقش بسزايي در موفقيت و يا عدم موفقيت يك پروژه ساخت دارد. انتخاب پيمانكاران شايسته مي تواند تا حد زيادي احتمال عدم موفقيت را كاهش دهد. انتخاب پيمانكاران معمولا شامل دو بخش پيش صلاحيت پيمانكار و برگزاري مناقصه و انتخاب پيمانكار مي باشد.

برون سپاری

برون سپاری واحدهای تخصصی جهت افزایش کارایی و کاهش هزینه: نگران استخدام، حفظ و حقوق بالای نیروهای زبده و مسلط تضمین کیفیت، مکانیزاسیون و مارکتینگ نباشید. شرکت ما پکیج کامل این خدمات را از مشاوره تا اجرای کامل با استقرار نیرو در محل شرکت شما به انجام می رساند.

مدیریت زنجیره تامین

هر شرکت تلاش می کند تا به موقع با استفاده از منابع مؤثر، تقاضای محصول را با عرضه مناسب برآورده کند. برای مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تامین خود روی متخصصین ما حساب کنید.

آموزش و مشاوره در زمينه مديريت زنجيره تامين (SCM)

تحلیل و دسته‌بندی محصولات کلیدی، تحلیل وضعیت جاری فرایند زنجیره تامین، پیش‌بینی تقاضا، تعیین مدل بومی نحوه تولید (Batch Size)، سیاست انبارداری و زمان خرید مواد اولیه، تعیین ذخیره‌های احتیاطی.

 

اهداف مدیریت زنجیره تامین

 

هر شرکت تلاش می کند تا به موقع با استفاده از منابع مؤثر، تقاضای محصول را با عرضه مناسب برآورده کند. برخی از اهداف مهم مدیریت زنجیره تامین عبارتند از:

  • افراد در سطوح مختلف زنجیره تامین برای به حداکثر رساندن بهره وری منابع، ساختن فرآیندهای استاندارد شده، حذف تلاشهای تکراری و به حداقل رساندن سطوح موجودی با یکدیگر همکاری می کنند.
  • به حداقل رساندن هزینه های زنجیره تامین بسیار ضروری است، به خصوص زمانی که در شرکت عدم قطعیت اقتصادی در حفظ سرمایه وجود دارد.
  • هزینه های کارآمد و ارزان قیمت ضروری هستند، اما مدیران زنجیره تامین نیاز به تمرکز در ایجاد ارزش برای مشتریان خود دارند.
  • بهترین راه برای برآورده شدن انتظارات مشتریان به طور منظم است.
  • باعث افزایش انتظارات مشتریان با ایجاد تنوعی از محصولات، سفارشی سازی کالا، موجودی کالاهای خارج فصل و تحویل سریع می شود.
  • برای پاسخگویی به انتظارات مصرف کنندگان، تجار باید از موجودی به عنوان یک منبع مشترک استفاده کنند و از تکنولوژی مدیریت سفارشات برای تامین آن از واحد مرتبط در زنجیره تامین استفاده کنند.

به ما اعتماد کردند

  • پروژه مشاوره لجستیک و زنجیره ­تامین در دیجی اکسپرس (دیجی کالا)
  • پروژه مدیریت زنجیره تامین با تمركز بر تحليل سبد محصولات، پيش‌بيني بازار، مديريت موجودي، تحليل حوزه­هاي درماني، شرکت داروسازی ابوريحان
  • اولین برگزارکننده دوره آموزشی نرم ­افزار anyLogistix در ایران
  • پروژه آموزش و مشاوره زنجیره تامین در بندر نوشهر
  • مشاوره پیاده سازی مدیریت کیفیت و لجستیک شرکت حمل و نقل و اتوبوسرانی شرکت راهبر سبز پایتخت
  • پروژه لجستیک و زنجیره تامین در شرکت آریا دریا عسلویه

دریافت مشاوره