معرفی کاسپین

شرکت مهندسی الگو مشاور کاسپین در زمينه آموزش، مشاوره و خدمات فني و مهندسي از سال 1389 به صورت رسمی مشغول به فعاليت مي‌باشد.

 

اين شركت در زمینه مشاوره و پیاده‌سازی استانداردهای بین المللی ISO، تهیه طرح توجیهی، پروژه‌های مدیریت استراتژیک و تعالی سازمانی، پروژه های مدیریت زنجیره تامین، برون‌سپاری، ارزیابی پیمانکاران، تاسيسات و مواد اوليه مصرفي، تهیه نقشه و اجرای ابنیه‌های صنعتی و خدماتی، و برگزاری دوره های آموزشی مربوط به موارد فوق در سطوح مختلف صنعتی و دانشگاهی به نمایندگی  شرکت های معتبر بین‌المللی با متقاضيان و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كند.

 

هسته تحقیقاتی و عملیاتی شرکت با استفاده از سیستم‌های مبتنی بر دانش روز و مدیریت صحیح اطلاعات، و با هدف دستیابی به بالاترین ضریب عملکرد، به سرعت رشد نمود و با تکمیل گروه مشاوران و کادر تخصصی خود به موفقیت های چشم‌گیری در صنایع مختلف دست یافته است.

 

تاریخچه کاسپین

ایده اولیه تاسیس هلدینگ کاسپین در سال 1389 و آغاز به کار در زمینه آموزش از آنجا آغاز شد که یافتیم بسیاری از دوره های آموزشی که در سطح کشور برگزار میشود از بازار کار به دور بوده و در عمل به کار دانشجویان نمی آید و همچنین در صورت نارضایتی از کیفیت آموزش و یا حتی منصرف شدن از حضور در دوره، دانشجویان و دانش پذیران شاهد از بین رفتن زمان و پول خود خواهند بود.

هسته مدیریتی هلدینگ کاسپین با همکاری متخصصین و مدرسان مجرب در بسیاری از حوزه های تخصصی و عمومی، در تلاش است در کنار ارائه خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت ها، بتواند آموزش هایی استاندارد و تضمین شده و برازنده دانشجویان و همراهان خود ارائه دهد و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از دوره، گواهی روشن بر کم و کیف این ادعاست.

هلدینگ کاسپین

چارت سازمانی

هلدینگ کاسپین

کاسپین

شرکت مهندسی الگو مشاور کاسپین در زمينه آموزش، مشاوره و خدمات فني و مهندسي از سال 1389 به صورت رسمی مشغول به فعاليت مي‌باشد.

 

اين شركت در زمینه مشاوره و پیاده‌سازی استانداردهای بین المللی ISO، تهیه طرح توجیهی، پروژه‌های مدیریت استراتژیک و تعالی سازمانی، پروژه های مدیریت زنجیره تامین، برون‌سپاری، ارزیابی پیمانکاران، تاسيسات و مواد اوليه مصرفي، تهیه نقشه و اجرای ابنیه‌های صنعتی و خدماتی، و برگزاری دوره های آموزشی مربوط به موارد فوق در سطوح مختلف صنعتی و دانشگاهی به نمایندگی  شرکت های معتبر بین‌المللی با متقاضيان و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كند.

 

هسته تحقیقاتی و عملیاتی شرکت با استفاده از سیستم‌های مبتنی بر دانش روز و مدیریت صحیح اطلاعات، و با هدف دستیابی به بالاترین ضریب عملکرد، به سرعت رشد نمود و با تکمیل گروه مشاوران و کادر تخصصی خود به موفقیت های چشم‌گیری در صنایع مختلف دست یافته است.

 

تاریخچه کاسپین

ایده اولیه تاسیس هلدینگ کاسپین در سال 1389 و آغاز به کار در زمینه آموزش از آنجا آغاز شد که یافتیم بسیاری از دوره های آموزشی که در سطح کشور برگزار میشود از بازار کار به دور بوده و در عمل به کار دانشجویان نمی آید و همچنین در صورت نارضایتی از کیفیت آموزش و یا حتی منصرف شدن از حضور در دوره، دانشجویان و دانش پذیران شاهد از بین رفتن زمان و پول خود خواهند بود.

هسته مدیریتی هلدینگ کاسپین با همکاری متخصصین و مدرسان مجرب در بسیاری از حوزه های تخصصی و عمومی، در تلاش است در کنار ارائه خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت ها، بتواند آموزش هایی استاندارد و تضمین شده و برازنده دانشجویان و همراهان خود ارائه دهد و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از دوره، گواهی روشن بر کم و کیف این ادعاست.

هلدینگ کاسپین

چارت سازمانی

هلدینگ کاسپین

چشم‌انداز سازمان

تبدیل شدن به فروشگاه مجازی برتر (جزو 3 سایت محبوب) فروش محصولات حوزه مشاوره و آموزش (دوره‌های آفلاین، فرم‌ها، روش‌ها، طرح‌ها و جزوات) سایر محصولات قابل ارائه در سایت
تبدیل شدن به شرکت قابل اعتماد و اطمینان در حوزه آموزش با قابلیت ارائه انواع خدمات آموزشی حضوری و مجازی (آنلاین و آفلاین)
تبدیل شدن به یک برند صاحب نام در زمینه مشاوره حوزه‌های مهندسی ، مدیریت و کسب و کار و مورد تایید سازمان‌های ارائه دهده مجوز

ماموریت سازمان

ارائه خدمات مشاوره و آموزشی (ترجیحا تضمینی) به جامعه هدف شامل سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف، دانشجویان، فعالان حوزه کسب و کار و علاقمندان ورود به بازار کار

ارزش‌های سازمانی

ارزشهای اخلاقی و عمومی انسانی

–        صداقت

–        امانت­داری و  قابل اعتماد بودن

–             خوش اخلاقی در مناسبات داخلی و خارجی

–             گزینش بهترین افراد و بکارگیری ایشان در مناسب ترین جایگاه

ارزشهای ملی ، اجتماعی

–             گسترش رفاه عمومی کارکنان و جامعه

–             ایجاد اشتغال و کارآفرینی

–             حمایت از توسعه فعالیت‌­های صنعتی داخلی در راستای خودکفایی

ارزشهای مربوط به مشتری

–          ارائه خدمات با کیفیت (ترجیحا تضمینی)

–          نظرسنجی از مشتریان و اعمال نظرات مشتریان و ارتقاء کمی و کیفی محصولات

–          امانت داری، رازداری و حفظ اطلاعات مشتریان

ارزش­های مربوط به کارکنان

–             اشاعه اندیشه هم راستایی در منافع کارکنان، سازمان و جامعه

–             مشارکت پذیری و تسهیم منافع

–             ترویج بهره وری

–             نهادینه کردن فراگیری و آموزش مستمر

–             ارج نهادن به مهارت و تخصص افراد

–             استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی

ارزشهای مربوط به تامین کنندگان

– ایجاد رابطه برد-برد با تامین‌کنندگان

ارزشهای مربوط به سهامداران

–  ارتقاء سطح رضایت سهامداران

– افزایش سود

ارزشهای مربوط به مدیریت و سازمان

–             توسعه و افزایش همسویی منافع کارکنان ، سازمان و جامعه

–             توسعه همه جانبه

–             نظارت و راهبری ارائه خدمات و محصولات با کیفیت