معرفی کاسپین
شرکت مهندسی الگو مشاور کاسپین در زمينه آموزش، مشاوره و خدمات فني و مهندسي از سال 1389 به صورت رسمی مشغول به فعاليت ميباشد.
اين شركت در زمینه مشاوره و پیادهسازی استانداردهای بین المللی ISO، تهیه طرح توجیهی، پروژههای مدیریت استراتژیک و تعالی سازمانی، پروژه های مدیریت زنجیره تامین، برونسپاری، ارزیابی پیمانکاران، تاسيسات و مواد اوليه مصرفي، تهیه نقشه و اجرای ابنیههای صنعتی و خدماتی، و برگزاری دوره های آموزشی مربوط به موارد فوق در سطوح مختلف صنعتی و دانشگاهی به نمایندگی شرکت های معتبر بینالمللی با متقاضيان و سرمايهگذاران همكاري ميكند.
هسته تحقیقاتی و عملیاتی شرکت با استفاده از سیستمهای مبتنی بر دانش روز و مدیریت صحیح اطلاعات، و با هدف دستیابی به بالاترین ضریب عملکرد، به سرعت رشد نمود و با تکمیل گروه مشاوران و کادر تخصصی خود به موفقیت های چشمگیری در صنایع مختلف دست یافته است.
تاریخچه کاسپین
ایده اولیه تاسیس هلدینگ کاسپین در سال 1389 و آغاز به کار در زمینه آموزش از آنجا آغاز شد که یافتیم بسیاری از دوره های آموزشی که در سطح کشور برگزار میشود از بازار کار به دور بوده و در عمل به کار دانشجویان نمی آید و همچنین در صورت نارضایتی از کیفیت آموزش و یا حتی منصرف شدن از حضور در دوره، دانشجویان و دانش پذیران شاهد از بین رفتن زمان و پول خود خواهند بود.
هسته مدیریتی هلدینگ کاسپین با همکاری متخصصین و مدرسان مجرب در بسیاری از حوزه های تخصصی و عمومی، در تلاش است در کنار ارائه خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت ها، بتواند آموزش هایی استاندارد و تضمین شده و برازنده دانشجویان و همراهان خود ارائه دهد و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از دوره، گواهی روشن بر کم و کیف این ادعاست.
چارت سازمانی
کاسپین
شرکت مهندسی الگو مشاور کاسپین در زمينه آموزش، مشاوره و خدمات فني و مهندسي از سال 1389 به صورت رسمی مشغول به فعاليت ميباشد.
اين شركت در زمینه مشاوره و پیادهسازی استانداردهای بین المللی ISO، تهیه طرح توجیهی، پروژههای مدیریت استراتژیک و تعالی سازمانی، پروژه های مدیریت زنجیره تامین، برونسپاری، ارزیابی پیمانکاران، تاسيسات و مواد اوليه مصرفي، تهیه نقشه و اجرای ابنیههای صنعتی و خدماتی، و برگزاری دوره های آموزشی مربوط به موارد فوق در سطوح مختلف صنعتی و دانشگاهی به نمایندگی شرکت های معتبر بینالمللی با متقاضيان و سرمايهگذاران همكاري ميكند.
هسته تحقیقاتی و عملیاتی شرکت با استفاده از سیستمهای مبتنی بر دانش روز و مدیریت صحیح اطلاعات، و با هدف دستیابی به بالاترین ضریب عملکرد، به سرعت رشد نمود و با تکمیل گروه مشاوران و کادر تخصصی خود به موفقیت های چشمگیری در صنایع مختلف دست یافته است.
تاریخچه کاسپین
ایده اولیه تاسیس هلدینگ کاسپین در سال 1389 و آغاز به کار در زمینه آموزش از آنجا آغاز شد که یافتیم بسیاری از دوره های آموزشی که در سطح کشور برگزار میشود از بازار کار به دور بوده و در عمل به کار دانشجویان نمی آید و همچنین در صورت نارضایتی از کیفیت آموزش و یا حتی منصرف شدن از حضور در دوره، دانشجویان و دانش پذیران شاهد از بین رفتن زمان و پول خود خواهند بود.
هسته مدیریتی هلدینگ کاسپین با همکاری متخصصین و مدرسان مجرب در بسیاری از حوزه های تخصصی و عمومی، در تلاش است در کنار ارائه خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت ها، بتواند آموزش هایی استاندارد و تضمین شده و برازنده دانشجویان و همراهان خود ارائه دهد و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از دوره، گواهی روشن بر کم و کیف این ادعاست.
چارت سازمانی
چشمانداز سازمان
تبدیل شدن به فروشگاه مجازی برتر (جزو 3 سایت محبوب) فروش محصولات حوزه مشاوره و آموزش (دورههای آفلاین، فرمها، روشها، طرحها و جزوات) سایر محصولات قابل ارائه در سایت
تبدیل شدن به شرکت قابل اعتماد و اطمینان در حوزه آموزش با قابلیت ارائه انواع خدمات آموزشی حضوری و مجازی (آنلاین و آفلاین)
تبدیل شدن به یک برند صاحب نام در زمینه مشاوره حوزههای مهندسی ، مدیریت و کسب و کار و مورد تایید سازمانهای ارائه دهده مجوز
ماموریت سازمان
ارائه خدمات مشاوره و آموزشی (ترجیحا تضمینی) به جامعه هدف شامل سازمانها و شرکتها در صنایع مختلف، دانشجویان، فعالان حوزه کسب و کار و علاقمندان ورود به بازار کار
ارزشهای سازمانی
ارزشهای اخلاقی و عمومی انسانی | – صداقت – امانتداری و قابل اعتماد بودن – خوش اخلاقی در مناسبات داخلی و خارجی – گزینش بهترین افراد و بکارگیری ایشان در مناسب ترین جایگاه |
ارزشهای ملی ، اجتماعی | – گسترش رفاه عمومی کارکنان و جامعه – ایجاد اشتغال و کارآفرینی – حمایت از توسعه فعالیتهای صنعتی داخلی در راستای خودکفایی |
ارزشهای مربوط به مشتری | – ارائه خدمات با کیفیت (ترجیحا تضمینی) – نظرسنجی از مشتریان و اعمال نظرات مشتریان و ارتقاء کمی و کیفی محصولات – امانت داری، رازداری و حفظ اطلاعات مشتریان |
ارزشهای مربوط به کارکنان | – اشاعه اندیشه هم راستایی در منافع کارکنان، سازمان و جامعه – مشارکت پذیری و تسهیم منافع – ترویج بهره وری – نهادینه کردن فراگیری و آموزش مستمر – ارج نهادن به مهارت و تخصص افراد – استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی |
ارزشهای مربوط به تامین کنندگان | – ایجاد رابطه برد-برد با تامینکنندگان |
ارزشهای مربوط به سهامداران | – ارتقاء سطح رضایت سهامداران – افزایش سود |
ارزشهای مربوط به مدیریت و سازمان | – توسعه و افزایش همسویی منافع کارکنان ، سازمان و جامعه – توسعه همه جانبه – نظارت و راهبری ارائه خدمات و محصولات با کیفیت |