فهرست مطالب
Toggleسیستم مدیریت کسب و کار کمک می کند تا کارکرد اداری، روزمره کسب و کار را بوسیله نرم افزار به طور اتوماتیک حفظ کنید که شرکت شما را هماهنگ می کند، مانند:
- مدیریت تماس مشتری
- مدیریت کارکنان
- سفارش و مدیریت موجودی
- وظیفه و زمان ردیابی
نرم افزار مدیریت کسب و کار
به طور معمول، ” نرم افزار مدیریت کسب و کار ” به یک مجموعه یکپارچه اشاره دارد که شامل چندین برنامه جداگانه، اما مرتبط با آن در یک راه حل است. با این حال، سایر سیستم ها در اطراف منطقه کسب و کار خاصی مانند مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) یا حسابداری تمرکز خواهند کرد.
نرم افزار مدیریت کسب و کار برای اکثر عملیات روزانه در کسب و کار طراحی شده است.
نیازهای کسب و کار به وسیله صنعت متفاوت است و ویژگی های دقیق این ابزار نیز می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای خریداران احتمالی برای اطمینان از انتخاب سیستم با شرایط سازمانی آنها اهمیت دارد.
مطمئنا می توان گفت که نرم افزار مدیریت کسب و کار ساخته شده از همه چیز بسیار ساده و آسان برای تجزیه و تحلیل برای خانه های کسب و کار است .
در اینجا لیستی از 10 نرم افزار مدیریت کسب و کار در سال 2018 است.
10. Wylie systems :
این یکی از بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار برای خانه های کسب و کار کوچک است و بر اساس cloud based است. این پشتیبانی از چندین توابع مانند مدیریت داده های فروش، داده های مالی، اطلاعات موجودی، نقطه فروش اطلاعات، سوابق مشتری و … می باشد.
این نرم افزار به طور کامل تمام اطلاعات مربوط به مشتری مانند گزارش پیشرفت، رزرو و لغو را مدیریت می کند و برای برنامه ریزی های ایمیل مفید است. هر دو فروش، آنلاین و همچنین خرید POS می توانند از طریق این نرم افزار ردیابی شوند و این ویژگی شگفت انگیز است که با ادغام این نرم افزار با بلوتوث می توانید یک رکورد مستقیم از تمام اطلاعات مبتنی بر موجودی داشته باشید.
9. Logicbox :
8. Booker :
این یکی از بهترین نرم افزار مدیریت داده مبتنی بر cloud based برای کسب و کارهایی است که در بخش خدمات فعال هستند. کسانی که به طور فعال با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، دوست دارند از این نرم افزار استفاده کنند؛ زیرا تمام داده های مربوط به مشتری را به طور کامل مانند یک پایگاه داده بی عیب مشتری، فرآیند جستجوی جدید مشتری، روش رزرو وقت قرار ملاقات، به روز رسانی موجودی، سوابق فروش، گزارش نگهداری مشتری و غیره …. مدیریت می کند.
همچنین اطلاعات POS، فعالیت های تجارت الکترونیک، اطلاعات مالی و سایر اطلاعات حیاتی را هماهنگ می کند.
7. BP Logix Process Director :
6. Wrike :
این نرم افزاربه طور کامل مدیریت مبتنی بر cloud based است که توسط خانه های کسب و کار برای مدیریت پروژه استفاده می شود. برخی از ویژگی های آن ابزار همکاری اجتماعی، اختصاص، تنظیم و ردیابی تمام برنامه ها و همچنین مهلت ها، اولویت بندی هر گونه تخصیص به عنوان نیازهای سفارشی، ردیابی گزارش پروژه، تنظیم برنامه، یکپارچگی با اسناد، دسترسی به فایل های لازم و خیلی بیشتر می باشد .
این نرم افزار بسیار مفید است که می تواند نیازهای مشخص شده صنایع مختلف صنعتی مربوط به پروژه های آنها را برآورده کند.
5. mHelpDesk :
نرم افزار Mhelpdesk مدیریت کسب و کار یک گزینه مناسب برای آن دسته از شرکت هایی است که field based services را انجام می دهند. این کمک می کند تا در سازماندهی و مدیریت درخواست خدمات از مشتریان مختلف، ایجاد صورتحساب، کمک در تولید گزارش های به موقع، مدیریت داده های مشتری و خیلی بیشتر. برای تسهیل کار کارکنان بخش، می توانید به راحتی دسترسی پیدا کنید حتی اگر اتصال به اینترنت یا پشتیبانی تماس نباشد. این سیستم کاملا مبتنی بر ابر است و بسیاری از تنظیمات آن می توانند توسط صاحبان کسب و کار به دلایل خاص مورد نیاز خود باشند.
4. iBE.net :
این نرم افزار همچنین یک محیط برای مدیریت مبتنی بر پروژه است، اما خدمات مبتنی بر وب است که امکان ادغام آسان تمام جزئیات پروژه و در نتیجه تسهیل حسابداری پروژه را فراهم می کند. این می تواند یک انتخاب مناسب برای شرکت های متوسط باشد و ویژگی هایی مانند ردیابی زمان و هزینه، مدیریت صورتحساب، گزارش های صورتحساب، دسترسی به اطلاعات تحلیلی، گردش کارهای قابل تنظیم، به روز رسانی مالی، پشتیبانی از CRM و خیلی موارد دیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه هایی مانند مدیریت، بازاریابی، خدمات مشاوره ای، مهندسی و غیره استفاده می شود.
3. BizAutomation :
این نرم افزار با ویژگی های ترکیبی است زیرا می تواند داده های CRM را با ویژگی های مبتنی بر ERP ( سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ) ادغام کند. بنابراین استفاده از آن در زمینه های مختلف مانند مدیریت، مدیریت پروژه ها، تجارت الکترونیک و سایر زمینه ها نیز می تواند باشد. این یک نرم افزار مدیریت کسب و کار cloud based است و متمرکز و همچنین روش آسان برای عملیات تجاری فراهم می کند. این برای شرکت های کوچک و متوسط که در بازاریابی، فروش خرده فروشی، توزیع، مشاوره و غیره … مناسب است.
2. MINDBODY :
این نرم افزار مبتنی بر cloud based است و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که در آن بسیاری از قرار ملاقات ها و رزروها به صورت روزانه انجام می شود. برخی از مشتریانی که این نرم افزار را دوست دارند، افرادی هستند که در کسب و کارهایی مانند آبگرم ها ، ورزشگاه ها، مدارس رقص، مراکز تناسب اندام و غیره … مشغول به کار هستند، زیرا آنها نیاز به نرم افزار دارند تا برنامه های روزانه مشتریان را به صورت موثر مدیریت کنند.
ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی مانند رزرو، برنامه ریزی خودکار، مدیریت لیست انتظار، کمپین های تبلیغاتی، تولید گزارش، اطلاعیه ها و تنظیم هشدار، مدیریت حقوق و دستمزد برای کارکنان، ثبت و چک کردن چک و بسیاری از ویژگی های دیگر… می باشد.
1. Workfront :
نرم افزار Workfront هم مدیریت پروژه مبتنی بر cloud based است و قبلا توسط نام At Task محبوب شده است. با استفاده از این نرم افزار، هر پروژه می تواند کارآمد و با استفاده از انواع مختلف خانه های کسب و کار مانند کسانی که با IT، حسابداری، مشاوره و دامنه های دیگر استفاده می کنند ، کارآمد می شود.
بیشترین ویژگی ها شامل نگهداری برنامه های پروژه، سفارش سازی گزارش های پروژه، سازمان مدیریت گردش کار صحیح، ابزار ارتباطی عالی برای تعامل در سطوح مختلف سازمان، تخصیص آسان وظایف، تخصیص منابع و خیلی موارد دیگر است. این نوع انعطاف پذیری و سازگاری از نرم افزار است که می تواند برای کسب و کار بسیار مفید باشد.
تهیه شده توسط گروه تولید محتوای هلدینگ کاسپین | نویسنده: محسن کیان | منبع : http://mimtech.ir
بدون دیدگاه