آموزش و مشاوره تضمینی!

جستجو کردن

مزایای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهی آن در سازمان

در این مقاله به بررسی مزایای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و فرآیندها میپردازیم. سند ایزو 9001 نشان می دهد توانایی سازمان شما برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و حتی انتظارات را فراتر از حد انتظار. بنابراین، بسیاری از خریداران به دنبال صدور گواهینامه ایزو 9001 در تامین کنندگان خود برای رفع خطر خرید محصولات یا خدمات بد هستند.

شرکتی که دارای مجوز ISO 9001 شده است با به حداقل رساندن میزان خطا و تلفات و افزایش بهره وری ، پیشرفتهای چشمگیری در بهره وری سازمانی و کیفیت محصول داشته است.

 


برای پیاده سازی ایزو 9001 در سازمان خود مشاوران هلدینگ کاسپین در کنار شما خواهند بود

آموزش و مشاوره کاربردی و تضمینی سیستم مدیریت کیفیت

ایزو 9001/سیستم مدیریت کیفیت


 

مزایای گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001؛

  • به شما امکان می دهد تا در بازار یک رقیب پایدار باشید
  • یک روش با کیفیت خوب به شما کمک می کند تا نیاز مشتری را برآورده کنید
  • روشهای کارآمدتر در زمان ، پول و منابع صرفه جویی می کنند
  • بهبود عملکرد عملیاتی خطاها را کاهش می دهد، سود را افزایش می دهد
  • از طریق فرآیندهای داخلی مؤثرتر ، کارمندان را تشویق و درگیر می کند
  • مشتریان بیشتری را با خدمات بهتر مشتری به ارمغان می آورد
  • با اثبات انطباق شما ، فرصت های شغلی جدیدی را ارائه می دهد
  • مشتری مداری باعث کاهش شکایت مشتری و افزایش رضایت مشتری می شود.
  • نگه داشتن انتظارات مشتری در خط مقدم، طراحی بهتر محصول را فراهم می کند.
  • مراقبت از مشتری، وفاداری مشتری را افزایش می دهد.
  • طراحی مناسب هزینه های معاملات را کاهش می دهد.
  • روی آوردن به کیفیت هزینه های بی کیفیت را به حداقل می رساند.

  • شناسایی فرایندها حل سریعتر مشکلات را امکان پذیر می کند.
  • شناسایی فرایندها جریان اطلاعات را تسریع می کند.
  • تعیین فرایندها انتخاب ، نظارت و ارزیابی تأمین کنندگان را برای سازمان آسانتر می کند.
  • شناسایی فرایندها ، توزیع قدرت و مسئولیت در سازمان را تسهیل می کند.
  • تنظیم قوانین مدیریت مؤثر را ممکن می سازد.
  • تعیین استانداردها مدیریت را قادر می سازد تا تصمیمات سالم تری اتخاذ کند.
  • درگیر کردن کارمندان در فعالیت باعث افزایش انگیزه و اشتیاق به کار می شود.
  • اتخاذ پیشرفت مستمر در هر زمینه ای باعث افزایش کیفیت کارکنان می شود.
  • رویکرد سیستماتیک به مشکلات بین واحدها باعث افزایش کارایی می شود.
  • داشتن گواهینامه به سازمان اجازه می دهد تا به بازارهای جدید باز شود.
  • داشتن گواهینامه باعث افزایش رقابت سازمان در بازار می شود.
  • داشتن گواهینامه باعث پیشرفت در نهادینه شدن می شود.
  • داشتن گواهینامه باعث تقویت تصویر سازمان در بازار می شود.

 


هلدینگ کاسپین | آموزش و مشاوره تضمینی

 


تهیه و گردآوری شده توسط تیم تولید محتوای هولدینگ کاسپین | به ما در اینستاگرام ملحق شوید


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید