استاندارد و کیفیت
خدمات مشاوره شرکت با هدف ایجاد ارزش واقعی به مشتریان ارائه می شود و در راستای بهبود فرآیندها و کیفیت تلاش خواهد شد؛ بنابراین همراهی مشتریان در استقرار سیستمها و ابزارهای مدیریتی موردنیاز، در این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد.
مبنای عمده خدمات، استانداردهای مدیریت میباشد که بر اساس مهمترین نیازهای مشتریان انتخاب شده و گروه کارشناسان باتجربه هلدینگ، دانش و تجارب خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
محصولات و دورههای آفلاین
تیم تخصصی کاسپین توانایی برگزاری دوره های آموزشی زیر را در حوزه استاندارد سازی دارد:
دوره آموزشی مستندسازی و ممیزی داخلی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد صالحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون ISO/IEC 17025
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی مستندسازی استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO 13485:2016
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات و ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استانداردهای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2018 و سنجش رضایت مشتریان ISO 10004:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر پربازدیدترین مطالب
صف و ستاد در سازمان + تفاوتهای آنها
مرداد 30, 1400
زمان سنجی و روشهای آن
مرداد 14, 1400
سازمان و اجزای آن
خرداد 21, 1400
آشنایی با زنجیره تامین
خرداد 17, 1400
آخرین اخبار و مقالات
وبینار آشنایی با پایتون
شهریور 6, 1403
فرم پیش ثبت نام در دوره پایتون
تیر 26, 1403
برون سپاری تضمین کیفیت
تیر 24, 1403
حل مسئله به روش 6m، 4m و 7m
تیر 10, 1403
دسته بندیها