استاندارد و کیفیت
خدمات مشاوره شرکت با هدف ایجاد ارزش واقعی به مشتریان ارائه می شود و در راستای بهبود فرآیندها و کیفیت تلاش خواهد شد؛ بنابراین همراهی مشتریان در استقرار سیستمها و ابزارهای مدیریتی موردنیاز، در این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد.
مبنای عمده خدمات، استانداردهای مدیریت میباشد که بر اساس مهمترین نیازهای مشتریان انتخاب شده و گروه کارشناسان باتجربه هلدینگ، دانش و تجارب خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
محصولات و دورههای آفلاین
تیم تخصصی کاسپین توانایی برگزاری دوره های آموزشی زیر را در حوزه استاندارد سازی دارد:
دوره آموزشی مستندسازی و ممیزی داخلی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد صالحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون ISO/IEC 17025
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی مستندسازی استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO 13485:2016
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استاندارد مدیریت ریسک ISO 31000:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات و ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تشریح الزامات استانداردهای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2018 و سنجش رضایت مشتریان ISO 10004:2018
مخاطبین آموزش
کارشناسان و مدیران تضمینکیفیت و کنترلکیفیت و سیستمها و روشها همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
اطلاعات بیشتر پربازدیدترین مطالب
صف و ستاد در سازمان + تفاوتهای آنها
مرداد 30, 1400
زمان سنجی و روشهای آن
مرداد 14, 1400
سازمان و اجزای آن
خرداد 21, 1400
آشنایی با زنجیره تامین
خرداد 17, 1400
آخرین اخبار و مقالات
وبینار آشنایی با پایتون
شهریور 6, 1403
برون سپاری تضمین کیفیت
تیر 24, 1403
حل مسئله به روش 6m، 4m و 7m
تیر 10, 1403
خطاهای رایج مدیران منابع انسانی
تیر 3, 1403
دسته بندیها