آموزش و مشاوره تضمینی!

جستجو کردن

افراد موفق روزانه چی کار میکنن؟

آخرین اخبار و مقالات

دسته بندی‌ها

برای اطلاع از جدیدترین اخبار میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید

20 کار کوچک که افراد موفق هر روز انجام می دهند

وقتی به موفقیت فکر می کنید، افراد خاصی به ذهن شما می رسند. شاید آنها افرادی مانند استیو جابز ، ایلان ماسک یا لری پیج باشند. حقیقت این است که آنچه افراد موفق روزانه انجام می دهند، چیزهایی که آنها را متمایز می کند، در واقع اقدامات محتاطانه و کوچک ولی با تمرکز بالا هستند. در اینجا بیست کار کوچک وجود دارد که افراد موفق هر روز انجام می دهند.

موفقیت/ تمرکز/افراد موفق

 

1. بر مولد بودن تمرکز می کنند تا مشغول بودن

به گفته تیم فریس ، نویسنده هفته کار 4 ساعته ، “سرعت را کم کنید و این را به خاطر بسپارید: اکثر چیزها هیچ تفاوتی ندارند. مشغول بودن غالباً نوعی تنبلی ذهنی است، تفکر تنبل و عمل بی رویه. ”

2. زود بیدار می شوند

سرجیو مارکیونه ، مدیرعامل فیات و کرایسلر ، ساعت 3:30 صبح بیدار می شود تا بازار اروپا را ببیند و تحلیل کند. تیم کوک ، مدیرعامل شرکت اپل ، روز خود را از ساعت 4:30 صبح برای ارسال ایمیل آغاز می کند. جفری ایملت ، مدیرعامل جنرال الکتریک ، می گوید که ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می شود تا تمرین روزانه خود را انجام دهد.

3. تمرکز آنها بر این است که با بهترین تیم باشند

مربی مشهور بسکتبال فیل جکسون گفت: “قدرت تیم تک تک اعضای آن است. قدرت هر یک از اعضای تیم است. ” افراد موفق می دانند که باید با افرادی باشند که مکمل آنها باشند. کن بلانچارد ، کارشناس شرکت و مدیریت می گوید: “هیچ کدام از ما به اندازه همه ما باهوش نیستیم.”

4. بر روی پیشرفتهای کوچک و مستمر تمرکز می کنند

این مفهوم وجود دارد که شما نمی توانید یکباره فیل بخورید. شما باید آن را تکه تکه کرده و مصرف کنید. هنری فورد یکبار گفت: “اگر آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید، هیچ چیز سخت نیست.”

5. مدیتیشن می کنند

به گفته اپرا وینفری در مورد مدیتیشن ، “نتایج فوق العاده بوده است. خواب بهتر. بهبود روابط. برخی از افرادی که زمانی میگرن داشته اند دیگر مبتلا نیستند. بهره وری و خلاقیت بیشتر در اطراف. ” افراد موفق برای مدیتیشن به زمان نیاز دارند.

6. از بدن خود مراقبت می کنند

ورزش منظم نه تنها بدن را از نظر جسمی سالم نگه می دارد ، بلکه به وضعیت روحی شما نیز کمک می کند.  ،

7. آنها زندگی متعادلی دارند

برای رسیدن به چیزهای شگفت انگیز در زندگی ، باید تعادل را حفظ کنید. افراد موفق تعادل خود را با کسب درآمد ، گذراندن وقت با خانواده و عزیزان خود و دستیابی به اهداف شخصی حفظ می کنند.

8. روی موارد مثبت تمرکز می کنند

شاون اچور در کتاب خود ، مزیت خوشبختی توضیح می دهد که یک مطالعه علمی اخیر نشان داده است پزشکانی که قبل از تشخیص وضعیت روحی مثبتی دارند، در مقایسه با پزشکان در حالت خنثی، به طور مداوم توانایی های فکری خود را افزایش می دهند. به همین دلیل ، آنها قادر به تشخیص دقیق 20 درصد سریعتر هستند. افراد موفق همیشه به موقعیت ها خوش بین هستند.

9. پیشرفت خود را پیگیری می کنند

امینم ، اپرا وینفری و جی کی رولینگ همه مجله دارند. آنها می توانند پیشرفت خود را پیگیری کنند ، اهداف تعیین کنند ، تأمل کنند و از اشتباهات خود درس بگیرند. آنها درک می کنند که برای انجام کارهای بزرگ به نقشه نیاز دارند. گاهی اوقات ، این دفترچه یا مجله نقشه ای است که آنها نیاز دارند.

 

موفقیت/ تمرکز/افراد موفق

10. موفقیت خود را ایجاد می کنند

آنها درک می کنند که مسئول موفقیت خود هستند و خوش شانسی چیزی نیست که به طور جادویی اتفاق بیفتد. آنها می دانند که شما باید حق موفقیت را کسب کنید.  شما می توانید محیط خود را تحت تأثیر ، هدایت و کنترل خود قرار دهید. شما می توانید زندگی خود را آنطور که می خواهید بسازید.

11. دوستان موفقی دارند

به گفته جیم ران ، شما میانگین پنج دوست نزدیک خود هستید. افراد موفق این را می دانند و به همین دلیل است که با مربیان و سایر افراد موفق همکاری می کنند. برای موفقیت ، شما باید تیم خود را بیابید و در همه زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

12. آنها به دیگران نیز الهام می دهند که موفق باشند

استیو جابز ، مدیرعامل سابق اپل راهی برای کمک به دیگران در پرورش خلاقیت خود داشت. به گفته استیو جابز ، “خلاقیت فقط اتصال همه چیز است. وقتی از افراد خلاق می پرسید که چگونه کاری را انجام داده اند ، آنها کمی احساس گناه می کنند. زیرا واقعاً آن را انجام نداده اند. آنها فقط چیزی را دیدند پس از مدتی برای آنها واضح به نظر می رسید. ”

13. برنامه منظمی دارند

رامیت چاولا ، بنیانگذار Fueled ، معتقد است که یک برنامه ثابت به اولویت بندی و تمرکز بر موارد مهم کمک می کند. با یک برنامه منظم ، شما برای دستیابی به موفقیت بهتر تلاش می کنید.

14. برنامه مفصلی دارند

قبل از خروج از دفتر در شب ، کنت چناول ، مدیر عامل American Express ، سه مورد اصلی را که می خواهد روز بعد انجام دهد، یادداشت می کند. او هر روز با این فهرست شروع می کند.

15. آنها هرگز تعلل نمی کنند یا بهانه نمی آورند

مارک تواین یکبار گفت: “اول صبح یک قورباغه زنده بخورید. بقیه روز هیچ چیز بدتری برای شما اتفاق نخواهد افتاد.” افراد موفق ریسک نمی کنند ، آنها اقدام می کنند.وظایف سخت را ابتدا انجام می دهند.

 

موفقیت/ تمرکز/افراد موفق

16. از قانون ۸۰/۲۰ بهره می‌برند

بر اساس «اصل پارتو» که یک قاعده سرانگشتی رایج در تجارت است، ۸۰ درصد نتایج مربوط به ۲۰ درصد فعالیت‌هاست. مدیران موفق آن ۲۰ درصد به خصوص را یافته و با تمرکز روی آنها نتیجه‌گیری را تضمین می‌کنند.

17. همیشه به دنبال یادگیری هستند.

هیچ فرد موفقی از یادگیری دست نمیکشد. این دنیا آنقدر بزرگ است که یاد گرفتن در آن پایانی ندارد. افراد موفق برای رشد و یادگیری خود زمان میگذارند. و برای این کار از کتاب خواندن یا دیدن فیلم های آموزشی استفاده میکنند. آن ها میدانند برای پیشرفت کردن نیاز به اطلاعات دارند. به همین خاطر سعی میکند همیشه مطالعه داشته باشند و اطلاعات تخصصی خود را بالا ببرند.

18. چالش‌های مختلف زندگی را با آغوش باز می‌پذیرند.

افراد موفق میدانند چالش های زندگی، همان فرصت هایی هستند که آن ها در مسیر تغییر و موفقیت قرار میدهند. به همین خاطر این چالش ها را با آغوش باز میپذیرند و خودشان را در این چالش ها محک میزنند.

19. فعالیت‌های نامربوط به هدف خود را حذف میکنند.

افراد موفق، برنامه ریزهای خوبی هستند. آن ها میدانند نباید زمان خود را صرف کارهای نامربوط و کم اهمیت کنند و به راحتی تمام آن ها را حذف میکنند.

20. درمورد حرفه خود اطلاعات کسب میکنند.

دنیای این روزها با سرعت زیادی در حال تغییر است. افراد موفق سعی میکنند با کسب اطلاعات به روز در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و از دنیا عقب نمانند.

 

 


تهیه شده توسط تیم تولید محتوای هلدینگ کاسپین / منبع : https://www.lifehack.org


 

برای اطلاع از جدیدترین اخبار میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
0