آشنایی با نرم افزار anyLogistix


در این ویدیو، جناب آقای مهندس محمدابراهیم شیرآقایی مدیرعامل هلدینگ کاسپین در خصوص نرم افزار anyLogistix با جناب آقای دکتر مهدی رنجبر بورانی عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه علم و فناوری مازندران به گفت و گو می پردازند.

به دانشجویان و علاقمندان حوزه زنجیره تامین توصیه میکنیم علاوه بر این ویدیو، مصاحبه با دکتر میرزاحسینیان و دکتر صفری را نیز تماشا کنند.

نرم افزار anyLogistix

اطلاعات تکمیلی جهت شرکت در دوره آموزشی طراحی، بهینه سازی و شبیه سازی زنجیره تامین با نرم افزار anyLogistix :

از ابزارهای نوین طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی در کشور مدل سازی چند رویکردی جهت مدل سازی انواع صنایع ازجمله ساخت و تولید، لجستیک، انبارداری، معدن، بازاریابی، ترافیک و …. مخاطبین دوره: مدیرانی که به دنبال مدل سازی استراتژی های مختلف سازمان خود هستند. مهندسین و سرپرستان سالن تولید که به دنبال افزایش کارایی منابع و چیدمان بهینه در سطح کارگاه، طراحی بهینه در انبارها و … هستند. مهندسین #لجستیک و راهداری که به دنبال مدل سازی حمل و نقل جاده ای، ریلی و همچنین مدل سازی ترافیک خودروها و… هستند. پژوهشگرانی که به دنبال بررسی میزان سرایت بیماری های اپدمیک نظیر کرونا ، بررسی سیاست های بازاریابی مختلف در سازمان ها و… می باشند. ️ این دوره بگونه ای طراحی شده که حتی کسانی که کمترین آشنایی با حوزه ی شبیه سازی و نرم افزار فوق ، می توانند بدون نگرانی در دوره شرکت نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلیک کنید


کد تخفیف ثبت نام دانشجویی: anyLogistix250


کد تخفیف ثبت نام دانشجویان دانشگاه های همکار: anylogistix200


هزینه دوره و لینک ثبت نام

هزینه ثبت نام دوره: 400 هزار تومان

دانشجویان دانشگاه های همکار : 200 هزار تومان

سایر دانشجویان : 250 هزار تومان


جهت بازدهی بیشتر این دوره، راهنمای دوره نرم افزار anyLogistix را مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید